torstai 27. syyskuuta 2012

Sori, en voinu vastustaa!

Hellou! Tein itselleni koeviikon alussa lupauksen että en aloita yhtään uutta DIY projektia ennen kuin viimeinenkin koe on tehty. Nyt täytyy kuitenkin myöntää että olen hiukkasen rikkonut lupaustani, kädet kun vaan ihan itsestään eksyivät sinne materiaalilaatikoille. Mieltäkin kutkutti niin monta kivaa ideaa etten yksinkertaisesti voinut vastustaa! Homma sitten vielä vähän luisui käsistä (köhöm..), nyt olen nimittäin ollut kotosalla jo viitisen tuntia enkä ole saanut aikeiseksi mitään muuta kun näitä näpertelyjäni. Käsityöjuttujen lisäksi innostuin kuvailemaan myös kauniita syksyisiä maisemia.



Alla olevassa kuvassa näkyy vähän vinkkiä tämänpäiväisestä innostuksestani tuollasien uunissa kovettuvan massan kanssa. Tää onkin arvotus, arvaako kukaa mitä tosta tulee?:D no, jos ei niin tulkaa lähipäivinä lukemaan ja katselemaan, laitan siitä valmistuessa kuvia tänne. Itse olen ihan innoissani tuosta projektista, siitä tule kyllä hieno! hehheh, kyllä on kiva arvuutella..


Tämä minun on itse asiassa pitänyt esitellä jo jonkun aikaa. Muutama viikko takaperin nappasin laatikostani mustan, lähes käyttämättömän muovirannerenkaan ja päätin tehdä sille sitä kuuluista JOTAIN.... Tällainen lopputulos siitä JOSTAIN sitten tuli, pitsiä, helmiä ja strasseja, voiko överimmäks mennä? Välillä on ihan kiva olla överi ja tolla saa aika perusasuihinkin kivaa pilkettä silmäkulmaan.


Nyt olen kyllä jo vitkutellut ihan tarpeeksi sen enkun kirjan avaamisen suhteen, joten taidanpa nöyrtyä ja tassutella laittamaan teetä ja avaamaan sen pirkuleen kirjan...


Ainiin! Kun pukeutumisaiheisesta blogista kerran on kyse niin voisin jakaa kanssanne erään pukeutumisen maailmanennätyksen: minä tänää aamulla kun tajusin että pitäis olla ovesta pihalla 5 min päästä! Siinä ei paljoo ehtiny vaatekriiseillä, meni ekat eteen tulevat lumput päälle niin että sujahti:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti